مراسم تکریم و معارفه رئیس هیات ورزشهای رزمی صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان مربیان و پیشکسوتان ورزشهای رزمی شهر در محل اداره ورزش و جوانان برگزار و بهزاد لطفی به عنوان رئیس جدید هیات ورزشهای رزمی معرفی شد.

 

به گزارش روابط عمومی ، در این مراسم که با حضور حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس برگزار می شد، حسین لطفی لو رئیس سابق هیات، علیرضا شیخی دبیر و رادانژاد رودسری نائب رئیس هیات  جمعی از مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش رزمی شهر نیز حضور داشتند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان در ابتدای مراسم اظهار داش

ت: ورزش رزمی قدس همواره با استقبال گرم جوانان و ورزش دوستان شهرستان همراه بوده است که کسب عناوین متعدد در میادین ملی و بین المللی نشان دهنده این مهم است.
وی در ادامه گفت: توجه و حمایت ویژه مسئولین از این رشته افتخار آفرین و همدلی و اتحاد جامعه رزمی قدس از مهم ترین مواردی است که ورزش رزمی شهرستان به آن ها نیاز مبرم دارد.

 

نوروزی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های حسین لطفی لو در مدت تصدی مسئولیت خویش، بهزاد لطفی را به عنوان سرپرست هیات ورزشهای رزمی شهرستان قدس معرفی کرد.
در پایان این مراسم نیز حسین لطفی لو دقایقی به ارائه گزارش عملکرد چند ساله خود در شهرستان قدس پرداخت و از زحمات و همکاری عالی اعضای هیات و مربیان جهت کسب عنوان هیات برتر در سطح استان تهران تقدیر و تشکر کرد.
بهزاد لطفی رئیس جدید هیات رزمی شهرستان  هم در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از اعتماد سرپرست اداره ورزش و جوانان قدس و ریاست هیات رزمی استان تهران، به مهم ترین برنامه های خود در آینده پرداخت.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم سرپرست اداره ورزش و جوانان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از اعضای هیات ورزشهای رزمی سابق قدر دانی کرد.