محمدزاده پودینه رییس هیات فوتبال شهر قدس اعلام کرد در چهار هفته سپری شده از آغاز جام شهدا به دنبال آن بودیم تا نظم و انضباط بر اساس آئین نامه اعلامی به تیم ها اجرا گردد که خوشبختانه این مهم به خوبی از سوی کمیته های اجرایی ، داوران، انضباطی و پزشکی هیات فوتبال اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان و به نقل از هیات فوتبال؛ پودینه ضمن تشکر از همه مدیران، سرپرستان، مربیان و بازیکنان تیم های حاظر در این جام ابراز امیدواری کرد تا ان شاالله در سالهای آتی نیز با همکاری همه این عزیزان شاهد رونق مجدد فوتبال شهر باشیم.
ایشان همچنین اعلام کردن با عنایت به هفته پایانی این جام در مرحله گروهی در هفته آینده بازی های حساس بصورت همزمان و در دو زمین موتوری و چمن مصنوعی استادیوم برگزار خواهد شد.

محمدزاده پودینه همچنین از مساعدت و همراهی اعضاء محترم شورای اسلامی ، شهرداری ، مدیریت مجموعه ورزشی سرخ حصار، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قدس و حوزه معاونت ورزشی سازمان که هیات فوتبال را در امر برگزاری این جام یاری کردند تقدیر و تشکر به عمل آورد.
ایشان همچنین از حضور مستمر و همیشگی نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان در چهار هفته گذشته در محل برگزاری مسابقات تقدیر و تشکر کردند.

وی همچنین اعلام کردند بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با کمیته برگزاری جشن های دهه مبارک فجر بازی رده بندی و فینال این بازی ها در ایام مبارک دهه فجر برگزار خواهد شد.