سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس:
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در ایام الله دهه فجر برگزار میگردد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ سومین جلسه شورای ورزش شهرستان به ریاست سید مهدی محمدی فرماندار قدس و با حضور اینانلو معاون سیاسی انتظامی، نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان و اعضای شورای ورزش شهرستان صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه  اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قدس ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه نسبت به به شکل گیری شورای ورزش در سطح بخش روستاهای شهرستان قدس تاکید کردو گفت : برای رسیدگی و حل مشکلات شهرستان از کوچکترین جز شهرستان که روستا می باشند باید برنامه ریزی کرد و به امورات ورزش شهروندان رسیدگی کرد.

وی افزود : اداره ورزش و جوانان و شورای ورزش نسبت به اماکن ورزشی عمومی و خصوصی سطح شهرستان نظارت بیشتری داشته باشند تا کمترین میزان تخلف رخ دهد.

حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان قدس نیز در این جلسه ضمن تقدیر از هیات ورزش های همگانی شهرستان گفت : با تلاش های صورت گرفته شاهد پیشرفت چشمگیر هیات ورزش های همگانی در سه ماهه سوم سال هستیم و خوشبختانه توانسته ایم رتبه دوم در استان تهران را کسب کنیم.

وی افزود : به مناسبت دهه فجر همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روز جمعه ۱۳ دی ماه برگزار می شود که این مراسم دارای بخش مختلف اعم از اجرای برنامه و اهدا جوایز به شرکت کنندهاست.

نوروزی اظهار داشت : در راستای حمایت از ورزشکاران شهرستان قدس در صدد فعالیت مجدد صندوق قرض الحسنه قهرمانان هستیم که از این طریق بتوانیم بخشی از مشکلات قهرمانان را حل کنیم.

در ادارمه سرپرست اداره ورزش و جوانان افزود : با تعاملات صورت گرفته با شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس در پی تدوین اصلاحیه آیین نامه تجلیل از مدال آوران شهرستان قدس هستیم.

در پایان جلسه تعدادی از اعضای شورای ورزش نسبت به ارائه عملکرد و نقطه نظرات خود پرداختند.