جلسه مشترک هیات های ورزشی ووشو – نجات غریق – تنیس روی میز و بیلیارد شهرستان قدس به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با حضور نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس روز دو شنبه ۱۸ دی ماه راس ساعت ۱۱ صبح در سالن جلسات اداره برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی؛ این نشست با محوریت آشنایی با اعضای هیات وبررسی مشکلات پیرامون ورزش شهرستان به طور اختصاصی هیات های مزبور و راهکارهای موثر جهت رفع موانع و ارتقا و پیشرفت رشته ورزشی مزبور در حیطه همگانی و قهرمان پروری همچنین گزارش عملکرد در بخش آقایان و بانوان در سالن جلسات اداره برگزار شد.

در ابتدای جلسه نوروزی ضمن سلام و خیر مقدم ، از تلاش و کوشندگی تمام دست اندر کاران ورزش تقدیر و از روسای هیاتها خواستار تشکیل هیات رئیسه وکادر اجرایی جهت مشخص نمودن اهداف بلند مدت و خط مشی هیاتها وتسریع فعالیتهای ورزشی، شدند .

در ادامه مدعوین عملکرد سالهای گذشته هیات را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و خواستارحمایت اداره ورزش و جوانان شدند. در پایان جلسه آقای نوروزی پس از استماع مشکلات هیات توسط اعضا ضمن تشکر از زحمت کشان عرصه ورزش خواستار پویایی هیاتها در امر برگزاری مسابقات و ارتقاءدانش مربیان و داوران شدند.