همایش بزرگ کوهپیمایی به همت اداره ورزش و جوانان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدس و هیأت ورزش‌های همگانی و کوهنوردی شهر قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان تهران، همایش بزرگ کوهپیمایی به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی صبح امروز به همت اداره ورزش و جوانان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدس و هیأت ورزش‌های همگانی و کوهنوردی شهر قدس و با حضور رئیس شورای شهرستان قدس در تپه نورالشهدا (آبشار تهران) برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس گفت: فتنه‌گران اصل نظام را هدف قرار داده بودند و حماسه بزرگ ۹ دی فراموش نمی‌شود.

حسین نوروزی، با بیان اینکه ۹ دی مظهر اقتدار کشورمان است، اظهار داشت: فتنه‌گران اصل نظام را هدف قرار داده بودند و سعی در تغییر آن داشتند؛ به امام حسین (ع) و یارانش جسارت کردند و پرچم‌ها و خیمه‌های عزاداری را به آتش کشیدند.

وی افزود: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان در حرکتی خودجوش با پخش اعلامیه‌هایی مبنی بر راهپیمایی در روز ۹ دی جهت حمایت از رهبری و آرمان‌های انقلاب و اسلام دست به تظاهراتی باشکوه و به‌یادماندنی زدند.

نوروزی با اشاره به راهپیمایی خودجوش و حماسه بزرگ ۹ دی اظهار داشت: روز راهپیمایی میلیون‌ها نفر به خیابان‌ها ریختند و علیه فتنه و عوامل داخلی و خارجی ایران شعار دادند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس در خصوص هدف ورزش همگانی بیان کرد: رشد و توسعه ورزش باید اولویت قرار گیرد که بر همین اساس گسترش ورزش همگانی با هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه صورت می‌گیرد.

حسین چناقچی، رئیس شورای شهرستان قدس در این مراسم با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ گفت: حضور مردم در این روز نشان داد که آگاه و بیدار هستند و در هر زمانی از هویت نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه دفاع می‌کنند.اهدا هدایایی نفیس به قید قرعه به شرکت‌کنندگان پایان بخش این همایش بود.