نخستین همایش بزرگ موتورسواری و اتومبیل‌رانی لوکس در شهر قدس باحضور شرکت‌کنندگانی از شهرهای مختلف و در رشته‌هایی نظیر آفرود، کلاسیک و موتور ریس برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان و به نقل از خبرگزاری فارس استان تهران، اولین همایش بزرگ موتورسواری و اتومبیل‌رانی لوکس عصر روز جمعه به همت هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان قدس با همکاری اداره ورزش و جوانان و با حضور شرکت‌کنندگانی از شهرهای مختلف ازجمله قزوین، ورامین و ملارد در استادیوم شهدای این شهر برگزار شد.

در این همایش که با حضور محمودی‌شاه‌نشین نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، حسین نوروزی سرپرست، کرمی کسئول امور فنی اداره ورزش و جوانان و رضا حیدری مسئول سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و دیگر مسئولین برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایرانی در هر عرصه‌ای وارد شود می‌درخشد، گفت: برگزاری همایش‌های ورزشی باید تقویت شود. حضور پیشکسوتان و مسئولان به جوانان روحیه می‌دهد و آن‌ها را به شرکت در این‌گونه همایش‌ها ترغیب می‌کند.

وی افزود: از همه مسئولانی که شرایط را فراهم کردند که برای اولین بار در شهر قدس این همایش برگزار شود، کمال قدردانی را دارم.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاص‌ بودن رشته آفرود در اتومبیل‌رانی گفت: فعالان این عرصه وقتی جاده تمام می‌شود، به کویر رفته و فاصله خود را با خدا کمتر می‌کنند و همچنین در شرایط سخت همچون کرمانشاه برای کمک به همنوعان می‌شتابند.

محمودی‌شاه‌نشین بیان کرد: ایرانی در هر عرصه‌ای وارد شود ناب خواهد بود، پس قدر خود را بدانید، اندیشه‌هایتان را تعالی ببخشید و با عشق به زندگی برای رسیدن به اهداف خود حرکت کنید.

شاه‌محمدیان، نائب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهر قدس در خصوص فعالیت‌های این هیأت و چگونگی برگزاری این همایش اظهار داشت: این هیأت در حالی فعالیت خود را با این همایش بزرگ موتورسواری و اتومبیل‌رانی لوکس آغاز کرده است که تا پیش‌از این فعال نبود.

وی با بیان اینکه این همایش اگر در سطح کشور بی‌نظیر نباشد قطعاً کم‌نظیر است، گفت: از رشته‌های مختلف موتورسواری و اتومبیل‌رانی نظیر آفرود، کلاسیک و موتور ریس در همایش شرکت کردند.