جلسه روز دو شنبه ۲۰ آذر ماه ۹۶ در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی؛ جلسه تخصصی هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان با حضور نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان، کرمی مسئول فنی اداره، مردانی رئیس هیات با مدیران و مربیان در راستای پیشبرد اهداف ورزش پرورش اندام در سطح شهرستان ، بررسی مشکلات هیات، برنامه‌ ریزی جهت برگزاری مسابقات در سطح شهرستان برگزار شد.
رئیس هیات پرورش اندام چند برنامه برای شش ماهه دوم مدون گردید که از جمله می توان به برگزاری مسابقات مچ اندازی – مسابقه چند جانبه پاورلیفتینگ پرس سینه آقایان و برگزاری کلاس آموزشی آشنایی با مکملهای ورزشی در تقویم ورزشی شهرستان اشاره کرد.
در این جلسه حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان قدس اظهار کرد: یکی از پر مخاطب ترین رشته های ورزشی که همواره مورد توجه اکثر ورزشکاران جوان می باشد رشته پرورش اندام و بدنسازی است.
وی افزود:ساماندهی باشگاه های این رشته در خصوص اخذ مجوز تجهیز و نوسازی دستگاه ها و امکانات ورزشی باشگاه ها، رعایت بهداشت و توجه به استانداردهای لازم در سطح باشگاه های بدنسازی شهرستان میتواند باعث جهش بیشتر ورزشکاران و کسب عناوین قهرمانی شود. در ادامه اعضای حاضر برنامه ها و پیشنهادات خود را بیان نموده و تصمیمات مربوطه اتخاذ شد. ختم جلسه با صلواتی برمحمد و ال محمد(ص) اعلام شد.