نشست نوروزی با هیات فوتبال و جمعی از پیشکسوتان و مربیان ورزش والیبال درخصوص بررسی مسائل، مشکلات و برنامه ریزی های لازم روز سه شنبه هفتم آذر ماه در سالن جلسات اداره برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

بر اساس گزارش روابط عمومی؛ نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان قدس اظهارکرد: رشته ورزشی والیبال با داشتن بازیکنان ، مربیان ، داوران ، پیشکسوتان نیازمند برنامه ریزی و توجه بیشتری از سوی مسئولین هیات می باشد و هدف اداره ورزش و جوانان نیز در همین راستا بوده و آماده هرگونه همکاری های لازم می باشد.

وی افزود: استفاده از نظرات تمام پیشکسوتان و پتانسیل موجود و یکدلی ها باعث پیشرفت چشمگیری خواهد شد.

رئیس هیات والیبال شهرستان قدس در ابتدای این نشست با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای پیشرفت این رشته ورزشی به کار خواهیم گرفت، گفت: در چند سال اخیر در حوزه ورزش کارهای خوبی صورت گرفته اما در رشته ورزشی والیبال این شهر کمبود هایی وجود دارد که با همکاری و مساعدت همه بخش ها می توان این مشکل را برطرف کرد.

زمانیان اضافه کرد: قدس در زمینه‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال زمینه‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی دارد و در صورتی که استعداد سنجی صحیحی در میان نوجوانان و جوانان انجام شود، می‌توان ورزشکاران و قهرمانان بسیار خوبی از میان آنها تربیت کرد.

در ادامه جلسه اعضای هیات و مربیان مشکلات و نیازمندی های خود را بیان کردند و خواستار توجه بیشتر به این رشته ورزشی شدند.