این نشست به سرپرستی حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس و با حضور دبیر و نایب رئیس هیئت فوتبال، علی مومنی معاونت ورزشی شهرداری قدس، مربیان و نماینده داوران در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ حسین نوروزی در ابتدا با اشاره به نشست و هم اندیشی گفت: ما این نشست ها را با هیاتهای ورزشی در دستور کار قرار داده ایم تا با اعضای هیئت، مربیان و بازیکنان بیشتر آشنا شده و همچنین در جهت هماهنگی و توسعه ورزش شهرستان قدس در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص هیات ورزشی بیان کرد: تمامی این هیات زیر مجموعه اداره ورزش و جوانان هستند و موظفند تمامی برنامه هایی که انجام می دهند تحت نظر اداره انجام شود و هماهنگی و همکاری هیئت ها با اداره ورزش و جوانان پایدار باشد.

نوروزی خاطر نشان کرد: ما شناسایی افراد پیشکسوت را در دستور قرار می دهیم تا با آنها هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشیم.

وی افزود: با اعضای هیات فوتبال و پیشکسوتان به جهت نظارت کامل از نحوه ساخت از زمین چمن ۳هزار متری بازدیدی را خواهیم داشت.

سید محمد یحیی زاده نایب رئیس هیئت فوتبال ضمن تبریک به حسین نوروزی اظهار داشت: با پیشکسوتان و مربیان فوتبال و فوتسال برای اولین بار جلسه ای را برگزار خواهیم کرد که قرار است دوستانی به نمایندگی از پیشکسوتان کاندید شده و با رای گیری ۵ نفر به عنوان کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال شهرستان قدس انتخاب شوند و بین این ۵ نفر خودشان رای گیری می کنند و یک نفر به عنوان مسئول کمیته پیشکسوتان در هیئت رئیسه ما عضویت خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خصوص مربیان همین کار انجام می شود و در همان روز رای گیری انجام می شود و ۵ نفر برای کمیته مربیان هئیت انتخاب شده و یک نفر از آن ها هم مسئول کمیته و در هیئت رئیسه عضو می شود..

یحیی زاده در خصوص برگزاری دو لیگ فوتسال در شهرستان قدس خاطر نشان کرد: دو لیگ مربیان و پیشکسوتان را در شهرستان قدس برگزار خواهیم کرد که رده سنی لیگ مربیان ۳۰ تا ۵۰ سال و لیگ پیشکسوتان ۵۰ به بالا است.

وی افزود: در خصوص بانوان هم تمهیداتی انجام شده است که نایب رئیس بانوان و همچنین کمیته بانوان که مصوب شده لیگ فوتسال بانوان صد در صد انجام شود