جلسات روز پنج شنبه ۲۵ آبان ماه درمحل دفتر مدیریت اداره ورزش و جوانان برگزار گردید.

گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ در جلسه هم اندیشی سرپرست اداره ورزش و جوانان با هیئت وزنه برداری شهرستان قدس مطرح شد: برگزاری جلسات با هیئت های ورزشی شهرستان به هماهنگی و توسعه ورزش منجر می شود.
حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس گفت: برگزاری جلسات مختلف با هیئت های ورزشی می تواند هماهنگی های بیشتر این نهاد و سایر هیئت های ورزشی قدس را به همراه داشته باشد.
وی با بیان اینکه سعادتی رئیس هیئت وزنه برداری، یکی از فعالترین و موثر ترین روسای هیئت های ورزشی شهرستان قدس دانست افزود: این هیئت توانست عملکرد خوبی را از فعالیت اش در ورزش شهرستان ارائه دهد.
نوروزی اظهار کرد:هرگونه همکاری لازم طبق مقررات را با هیئت وزنه برداری را همانند گذشته داشته و از تمام اجزای هیئت بابت قبول مسئولیت و پرداختن به امور ورزش و جوانان تشکر کرد.

رئیس هیئت وزنه برداری قدس نیز در این نشست اظهار کرد: وزنه برداری استعداد یابی را از مهم ترین ارکان خود به شمار می برد چرا که در این شهرستان استعداد های ورزشی زیادی وجود دارد.
سعادتی با بیان اینکه به مناسبت ۲۲ بهمن امسال، وزنه برداری شهرستان قدس میزبان مسابقات توابع استان تهران خواهد بود گفت: این رقابت های استانی در رده سنی نونهالان و نوجوانان است که برای میزبانی این رویداد ورزشی حمایت مالی را از اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس خواستار شد. همچنین در ادامه جلسه حاضران در جهت پیشبرد عملکرد وزنه برداری شهر نظرات خودرا بیان کردند.