جشنواره پرواز بادبادکها به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز با حضور مسئولین محترم و استقبال بی نظیر خانواده ها در باغ ملی شهرک ابریشم به میزبانی اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزشهای همگانی شهرقدس روز جمعه ۱۲ آبان ماه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ جشنواره بادبادکها با حضور نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای شهر و هیئتهای ورزشی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار گردید.

نوروزی در این مراسم ضمن گرامیداشت روز دانش آموز ۱۳ آبان ماه بیان کرد: حضورِ دانش آموزانِ بصیر و انقلابی در دانشگاه در ۱۳ آبانِ ۵۷ و تظاهرات علیهِ رژیمِ منحوسِ طاغوت و به خاک و خون کشیده شدنِ عدّه ی زیادی از آنان توسّطِ اَیادیِ رژیمِ پهلوی است که حماسه آفرینیِ آنان تا به امروز، سندِ افتخاری است که بر پیشانیِ جامعه ی دانش آموزی می درخشد.همه ی دانش آموزانِ بسیجی معتقده اند انقلابی بودن، ویژگی هایی دارد که در رأسِ آن، ولایتمداری است. پیروی از ولایت و گوش به فرمانِ ولیِ فقیه بودن، از مهم ترین موضوعاتی است که در وصیّت نامه ی شهدا، خصوصاً شهدای دانش آموز به چشم می خورد.

درادامه: در خصوص توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم مخصوصا کودکان و نوجوانان ایراد سخن نمودند و ضمن تشکر از حضور پر شور مردم که تا کنون در شهرستان بی سابقه بوده به تشویق افرادی پرداخت که بادبادکهای بسیار زیادی را به آسمان فرستاده بودند و بیشتر از همه اشتیاق والدین به این امر بود و همچنین از حضور اعضای شورای شهر و هیئتهای ورزشی حاضر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مجری توانمند شهرقدسی این برنامه رئیس هیئت همگانی تشکر و قدر دانی نمودند.

شایان ذکر است دریایان مراسم با حضور مسئولین به قید قرعه کشی به شرکت کنندگان در این جشنواره ده ها جوایز نفیس تقدیم گردید.