حسین نووروزی رئیس اداره ورزش و جوانان قدس با اشاره به گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت، ورزش به عنوان یک از مهمترین ارکان برای خوب زیستن رمز نشاط، سلامتی می باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ ،حسین نوروزی رئیس اداره ورزش و جوانان قدس ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش از کلیه مسئولان هیئت ها، پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران، دبیران ورزش و تمامی جامعه ورزش در راستای تلاش و همراهی اداره ورزش وجوانان و ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش تقدیر، تشکر و از درگاه خداوند منّان سلامتی، بهروزی و توفیق در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور مسئلت کرد.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان قدس بیان کرد: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و کلیدی دارد و برهمین اساس نه تنها یک هفته، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را دربر می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بی شک ورزش شهرستان قدس، با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور شهرستان و استان در عرصه رقابت های ملی و بین المللی بود.

@edareghodssport