رئیس اداره ورزش و جوانان همراه با جمعی از مسئولین هیئتهای ورزشی روزشنبه ۱۵ مهرماه در سالن جلسات شورای شهر با اعضای کمیسیون ورزش شورای شهر قدس در مورد مشکلات و معضلات هیئت های ورزشی نشستی را برگزار کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ چیوایی مسئول کمیسیون ورزش شورای اسلامی دوره پنجم ضمن خیر مقدم به حاضرین و قدردانی از حضور اعضای محترم شوراء، صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان همچنین رئوسای هیئتهای ورزشی بیان کرد این نشست جهت هم اندیشی و آشنایی بیشتر با هیئت های ورزشی و مسائل و مشکلات ورزشکاران برگزار شده ولی قطعا در روزهای آتی جلسات تخصصی تری با حضور مسئولان ورزش برگزار می شود تا راهکارهای مناسبی برای رفع مشکلات برگزار می کنیم.
صیفوری سرپرست اداره ورزش و جوانان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع) و قدردانی از حاضرین در جلسه بیان کرد: ورزش و ورزشکاران از ابتدا با مشکلات و کمبودها عجین بوده اند، همواره با تلاش بسیار زیاد خود به قله های افتخار دست پیدا کرده اند ولی همراهی و همکاری مسئولان شهری موجب شده تا از سختی ها کاسته شود و ورزش قدس اکنون در جایگاه مناسب فعلی خود قرار گیرد.
صیفوری افزود: مهمترین مشکل ورزش شهرستان قدس کمبود امکانات سخت افزاری و همچنین کمبود سرانه و سالن های ورزشی است، البته در سالهای گذشته با همکاری شورا و شهرداری سالن هایی ساخته شده و در اختیار هیئت های مختلف قرار داده شده ولی هنوز کمبود بسیاری داریم و رفع این مشکل هم احتیاج به زمان دارد، امید است که با مساعدت همه مسئولان شاهد رفع این مسایل باشیم.

در پایان این نشست مسئولین هیئتهای ورزشی ضمن بیان برخی از مشکلات موجود هیئتهای ورزشی، از دستاوردها و پتانسیلهای توانمند قدس در زمینه پرورش ورزش همگانی و قهرمانی نکاتی را ذکر نمودند.