همایش روز سه شنبه ۳۱ مردادماه سال جاری به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) باحضور سرپرست اداره ورزش و جوانان نواب رؤسا، مربیان و ورزشکاران در مجتمع حضرت باقرالعلوم (ع) شهرستان قدس برگزار گردید.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ همایش مهارتهای زندگی به مدرسی استاد نورزاده به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار شد. صیفوری ضمن عرض خیر مقدم و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد (ع) طی سخنانی اظهار داشت: با تاسی از زندگی امامان ومعصومین بزرگوار می‌توانیم زندگی را بر پایه آموزه های دینی بنا کنیم که این آموزه‌ها چراغ روشنی است جهت یافتن راه درست خصوصا برای جوانانی که در ابتدای راه پر فراز و نشیب زندگی قرار دارند.

صیفوری در ادامه بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن روز ازدواج آسان و همچنین با عنایت بر اینکه دو حوزه ورزش و جوانان در مجموعه فعلی سازمان ورزش کشور تجمیع شده است، ستاد ساماندهی امور جوانان جهت این ایام برنامه هایی را دارد که در مباحث آموزشی و مهارت های زندگی بسیار پرکاربرد است و برپایی این سمینار نیز یکی از همین برنامه‌ها می‌باشد.

وی با بیان اینکه با برگزاری چنین جلساتی می‌توانیم خانواده و جامعه سالمی را داشته باشیم گفت: خروجی یک خانواده سالم و سلامت، فرزندان صالحی هستند که در عرصه‌های علم و اخلاق و خدمت به جامعه و کشور گام بر می‌دارند.

 

 

 

 

 

 

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس در پایان اظهار داشت: همواره در تلاش بوده ایم که با برگزاری این سمینارها برای بانوان شهر قدس گام بلندی جهت ارتقا فرهنگ خانواده و تربیت فرزندان برداریم لذا با برگزاری و شرکت در این سمینارها می‌توانیم از اطلاعات، راهکارها و آموزش‌هایی که توسط اساتید مختلف به دست می‌آوریم از ناهنجاریهایی که در سطح جامعه رخ می‌دهد جلوگیری کنیم و به سمت جامعه سالم، نمونه و الگو پیش حرکت کنیم.

 

در ادامه استاد نورزاده در خصوص سبکهای فرزند پروری،مهارت های زندگی،سلامت،روش های زندگی و چالش های بشریت مطالبی را ارائه نمود.