اولین جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان به ریاست اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری با موضوع بررسی و ارائه راهکار واتخاذ تصمیم در خصوص گرامیداشت هفته ازدواج درمحل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان قدس با حضور رؤسای ادارات شهرستان قدس برگزار شد .

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قدس در خصوص ارائه برنامه ها بمناسبت گرامیداشت هفته ازدواج و ارائه پیشنهادات پیرامون ساماندهی امور جوانان صبح روز سه شنبه مورخ ۹۶/۵/۲۴ به ریاست اینانلو معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری، صیفوری سرپرست اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد و با حضور اعضا ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه صیفوری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن خوش آمدگویی ،  پیشاپیش ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و هفته ازدواج را تبریک گفتند. در ادامه به بیان اهمیت ازدواج جوانان و ضرورت برنامه ریزی در این خصوص و توجه بیش از پیش به بحث آموزش با توجه به بالا رفتن آمار طلاق پرداخت و از کلیه دستگاه ها خواست تا در جلسات ستاد ساماندهی حضور مستمر و ثابت داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

اینانلو معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری بر اهمیت موضوع ازدواج جوانان تأکید کرد و از کلیه دستگاه ها خواست تا در برنامه ریزی جهت هفته ازدواج اهتمام داشته باشند واظهار داشت، سبک زندگی نوین همه مسائل زندگی را تحت شعاع خود قرار داده است اگر ما جوانان را نشناسیم و به موضوعات جوانان واقف نباشیم نمی توانیم برایشان برنامه ریزی کنیم.

وی تصریح کرد خواسته ها و انگیزه های جوانان را باید شناسایی کنیم تا ازدواج آسان را برمبنای علمی و اخلاقی و الهی فرهنگ سازی نماییم.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد ساماندهی به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برنامه ریزی بمناسبت هفته ازدواج و برگزاری جشن ازدواج آسان پرداختند . در پایان تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.