جلسه هیئت تکواندو روز شنبه ۲۱ مرداد ماه ۹۶ در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ جلسه هم اندیشی مربیان هیئت تکواندو شهرستان قدس با حضور صیفوری سرپرست اداره ورزش و جوانان، لشکری دبیر هیئت تکواندو استان تهران، ذوالفقاری رئیس هیئت تکواندو توابع، حاج حسینی نائب رئیس هیئت استان و مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس برگزار گردید. صیفوری در ابتدا ضمن خوش آمدگویی به مسئولین هیئت تکواندو استان و شهرستان ، مربیان به ایراد سخنرانی در خصوص مسائل و مشکلات هیئت پرداخت.

مسعود لشکری دبیر هیئت تکواندو پایتخت  در این جلسه ضمن تشکر و قدر دانی از مسئولین ورزشی این شهرستان بیان داشت : هیئت تکواندو شهر قدس نیز همانند سایر هیئت های تحت پوشش استان، دارای قهرمانان و مربیان شایسته و توانمندی است که امیدورام با توجه ویژه  و همدلی و تعامل مسئولین ورزشی این  شهرستان شاهد درخشش تکواندو کاران این شهر در تمامی موارد باشیم.

لشکری گفت: هیات استان تهران در جهت رشد و ارتقاء تکواندو این شهرستان تمام تلاش و کمک خود را در به منظور ایجاد تجهیزات فنی و آموزشی بکار خواهد بست .

هاشمی رئیس هیات تکواندو شهرستان قدس ضمن تشکر و قدر دانی از حضور دبیر هیات تکواندو استان، گزارشی از عملکرد این شهرستان ارائه داد.

در پایان با تاکید بر جایگاه یکایک اعضا در هیئت از آنها خواستند تا تمامی مسائل در حوزه مربیان، داوران و ورزشکاران را پیگیری نمایند تا در جهت رشد و ارتقا توسعه تکواندو شهرستان کمک رئیس هیئت تکواندو باشند و شرایط خیلی بهتر از قبل داشته باشند.